MRHdownload

MRHdownload

مدیران دانلود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 11
بازدید کل : 3088
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


اس ام اس دلتنگی.....



پیامک دلتنگی جدید

    اس ام اس دلتنگی,اس ام اس موضوعی


 

اس ام اس دلتنگی (سری دوم)


 اس ام اس دلتنگی

 

 

 

اس ام اس دلتنگی

تو هیچ وقت خیاط خوبی نخواهی شد! ببین باز هم دلم را تنگ کرده ای …

 

 

 

 

پیامک دلتنگی

همیشه دور بودن، به معنای فراموش کردن نیست ، گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن …

 

 

 

 

sms دلتنگی

دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت …

 

 

 

اسمس دلتنگی

میخوام که عاشقت بشم / گل شقایقت بشم / دلم واست تنگ شده بود / گفتم مزاحمت بشم

 

 

 

 

اس ام اس جدید دلتنگی

قرار بود فقط وقت دلتنگی هام پیام بدم، یادم رفت بگم هر ثانیه دلتنگتم

 

 

 


 

اس ام اس دلتنگی

رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم
هیچ ساعتی مثل ساعتهایی که با هم بودیم قشنگ نبود …

 

 

 

پیامک دلتنگی

قسم به آیه ی چشمت ، به خوبیت به صفایت / دوباره مثل همیشه ، دلم گرفته برایت . . .

 

 

 

اس ام اس دلتنگی

غمگین و بیقرارم، زخمی تر از بهارم / وقتی تو را ندارم، نفرین به هر چه دارم

 

 

 

پیامک دلتنگی

اگه با تموم درختهای دنیا نردبون بسازی؛ بازم دستت به سقف دلتنگیهام نمی رسه …

 

 

 

اس ام اس دلتنگی

هیچ گاه خط دلت را مشغول نکن ، شاید دلتنگی پشت خط باشه ، دلتنگتم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hossein&reza تاريخ: جمعه 18 فروردين 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ ماخوش آمدید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mrhdownload.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com